הפוסט מוקדש ושלוח לבתי ורד המתגוררת בקלגרי מדינת אלברטה בקנדה, באהבה ענקית. הפוסט נכתב בעקבות ביקור שערכתי באוגוסט ספטמבר 2010.

שהיתי שבועיים וניסיתי לחוות כמה שיותר, הן כמובן מהשהות עם אהובתי והן בטיולים  ברחבי העיר הענקית והיפהפיה קלגרי בה בתי מתגוררת. העיר מורכבת משכונות מקסימות ופסטורליות, המון ירק ואגמים מופלאים. ביקרתי בדאון טאון המזכיר את הערים הגדולות בעולם, גורדי שחקים, רכבת עירונית החוצה את כל העיר ונקיון והמון הסטוריה משומרת, רק להתקנא.

צילום: חיה אילונה דר

צילום: חיה אילונה דר

צילום: חיה אילונה דר

בין השופינג לטיולים שמתי דגש על ההיבט הקולינרי במקום, סעדנו במסעדות שונות. מסעדה מומלצת אחת היא:  Sesamen   מסעדה אסיאתית, בה בוחרים את מרכיבי המנה, כלומר ממלאים קערה ככל האפשר ואז מגישים את הקערה לטבחים והם מקפיצים את כל התכולה.

צילום: חיה אילונה דר

ביקרנו בברים בסגנון המערב הפרוע, שם הגברים חובשים כובעים רחבי שוליים ומוסיקת קאנטרי ברקע, יש הופעות  וריקודים והאוכל מורכב ממיני בשר  משובחים ורטבים וכמובן המבורגר+ צ'יפס.

סעדנו גם במסעדה ברזילאית: Bolero  עם הקונספט של אכול ככל יכולתך בתי ורד ואני אהבנו דוקא את האננס, אך אין ספק שהכל היה טעים ומשובח.

ביקרנו במקום שהוא מאסט למבקר בקלגרי ב-Heritage park  שהוא איזור השיחזור ההסטורי של תחילת ההתיישבות בקלגרי.

צילום: חיה אילונה דר

צילום: חיה אילונה דר

צילום: חיה אילונה דר

הקנדים אינם מודעים לארוחת הבוקר בסגנון לו אנו כל כך רגילים ואוהבים, אך יוצאת מן הכלל היא רשת:Cora   זוהי רשת של ארוחת בוקר כל היום, ובתפריט נוכל למצוא ביצי בנדיקט, לחמים, קרפים, ואפלים,פירות, גרנולה, קפה המוגש ללא הפסקה ועוד.  בדקנו את התפריטים המצולמים ומעוררי התיאבון והתקשינו לבחור ולאחר התלבטויות לא מעטות הזמנו.

צילום: חיה אילונה דר

בסוף שבוע ארוך: שבת-ראשון-שני, הצפנו להרי הרוקיס  ועברנו דרך אגם לואיז המהמם ביופיו, פשוט הגענו לגן עדן עלי אדמות.

צילום: חיה אילונה דר

 בלילה לנו בעיירה מהאגדות: Banff  והרי לכם לקט מנושא המזון בסביבה: מימין מגשים של חטיפים מוכנים להיטבל בשוקולד  ומשמאל, ללא מילים. הרבה בירות זרמו.    באנף הינה עיירת תיירות ונופש מדהימה הנראית לקוחה מהאגדות ובה מסעדות שונות ורבות, כיאה לעיירת תיירות.

צילום: חיה אילונה דר

הטיול היה קצר, אך גדוש בחוויות מהמקום הנפלא אליו הגעתי והטיולים המקסימים שערכנו, אך הכי חשוב הביחד שהיה לנו.

קשה הפרידה אך אנו עם הפנים קדימה עד לפעם הבאה.

עוד מתכונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חיפוש

הירשם לניוזלטר​